آموزش سئو

ساخت وبلاگ


احتمالاً تا کنون حین دیدن گزارش‌های گوناگون در ابزار‌هایی مثل گوگل آنالیتکیس آموزش سئو واژه و کلمه‌ Bounce Rate را چشم‌اید. بانس ریت یکی اصطلاحات مشهور بهینه سازی میباشد که درین گرد هم آیی از فراگیری بهینه سازی، قصد داریم تحقیق کنیم مضمون‌ Bounce Rate چیست؟ و آن گاه دلایل ارتقاء آن را توضیح می دهیم. درین نوشته‌ی علمی یار و همدم ما باشید.

Bounce Rate چیست؟
واژه و کلمه‌ی bounce در لهجه فارسی به معنای پرش، برگشتن میباشد و واژه‌ی rate به نرخ یا این که ضریب ترجمه میشود. به این ترتیب می‌قدرت اذعان کرد bounce Rate به معنای نرخ پریدن، نرخ خروج یا این که ضریب رجوع میباشد.

بانس ریت به تعداد کاربرانی گفته میگردد که پس از ورود به تارنما شما سوای مشاهده‌ی شیت‌ی دیگر، تارنما را بسته و از آن بیرون می گردند.
بانس ریت به بازه زمانی مجال ماندن استفاده کننده در تارنما ارتباطی ندارد و تنها تعداد کاربرانی را می‌سنجد که فارغ از اجرا دادن فعالیتی، ورقه‌ی وب سایت شما‌را می‌بندد.

این عدد یک ضریب منفی در بهینه سازی به حساب می‌آید و هر چه درصد آن کمتر باشد به‌این معناست که یوزرها بیشتری با تارنما شما رابطه برقرار کرده‌اند. ولی در صورتیکه اینترنت‌سایتی که Bounce Rate ‌بالایی داراست، اکثر بازدیدها تک برگه‌ای بوده‌اند و این یعنی یک جای کار می لنگد! شاید ظواهر وبسایت مطلوب وجود ندارد، ارائه مطالب به صحت شکل نمی‌گیرد، پیوند سازی داخلی شکل نگرفته و…


نرخ خروج وبسایت اینجانب چقدر میباشد؟
برای مشاهده‌ی نرخ خروج می توانید از ابزار‌های داده های عددی یا این که بهبود seo استعمال فرمائید. به عنوان مثال گوگل آنالیتیکس و الکسا.

در صورتی آنالیتیکس وبسایت شما فعال میباشد کافی میباشد به نصیب audience و آنگاه overview رفته تا نرخ پریدن وبسایت خویش را مشاهده کنید.


Bounce Rate در آنالیتیکس
در‌صورتی‌که آنالیتیکس ندارید مکان هیچ نگرانی وجود ندارد! به وبسایت الکسا رفته و آنجا تارنما خویش را محاسبه نمائید.


Bounce Rate در الکسا
نرخ بانس وبسایت خویش را مشاهده کردید؟ در صورتیکه این نرخ ذیل ۴۰ باشد فعالیت شما خوب میباشد و نرخ خروج در موقعیت نیکی جای دارد. البته در حالتی که این عدد در مدت‌ی ۶۰ تا ۱۰۰ قراردارد حال و روز چندان مطلوب وجود ندارد پس سفارش می کنم ادامه‌ی نوشته‌ی‌علمی را بخوانید تا مهم‌ترین دلایل ارتقا Bounce Rate را بدانید.


دلایل بالا بودن Bounce Rate چیست؟
در مجموع می‌قدرت اعلام‌کرد ۱۰ گزینه پایین مهم ترین دلایل ارتقا Bounce Rate میباشند:

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 11:43


برای وبسایت های خبری و بخش اعظمی از وبسایت ها که در مسئله های مالامال آموزش سئو رقابت عمل می نمایند سرعت Index مطالب التفات ویژه تری پیدا می نماید که با رعایت مواقعی که به‌دنبال به توضیح در ارتباط با آنان پرداخته ایم می قدرت سرعت index شدن تارنما را بسیار بهبود داد.

1. مجال بندی برای نشر محتوا
محتوای وبسایت در هر کاری که در تارنما خویش اجرا می دهید تأثیر میگذارد. برای ارتقا سرعت Index وب سایت و اینکه به خزنده های گوگل (Crawler) بفهمانید در چه هنگامی به سراغ تارنما شما بیایند، می بایست مجال‌بندی برای تکثیر محتوای تارنما داشته باشید. در یک مجال معلوم در هر روز مطالب خویش را منتشر فرمایید. حتی در صورتی‌که روزی 1 نوشته‌ی‌علمی می نویسید گشوده هم‌زمان بندی داشته باشید.
به عنوان مثال ساعت 12 ظهر هر روز یا این که 12 ظهر روز شنبه ی هر هفته. این فعالیت منجر می‌شود خزنده های گوگل (Crawler) بدانند که چه هنگامی به سراغ وبسایت بیایند و آنها به‌این مجال بندی عادت خواهند کرد. در سود زودتر از پیشین وب سایت را تحلیل می نمایند.

2. داشتن فولدر Robot.txt
داشتن پوشه Robot.txt بی تأثیر در سرعت Index شدن تارنما وجود ندارد و فایلی ضروری میباشد. وب سایت های جدید پا و یا این که خیلی از وب سایت ها ممکن میباشد صفحاتی داشته باشند که قصد Index شدنش را نداشته باشند، مانند برگه ورود برای یوزرها به اکانت فردی شان. صفحه ها این چنینی با استعمال از پیوند ها قابل دسترس میگردند و نیازی نسیت که در صفحات موتورهای کاوش به اکران در بیایند. شما با یاری پوشه Robot.txt با خزنده های گوگل (Crawler) رابطه برقرار می‌کنید و رویه رابطه برقرار کردن و یا این که حرف کردن با خزنده ها فولدر Robot.txt میباشد.

3. کنسول جستجوی گوگل (webmaster tools)
با ابزار اینترنت مستر تولز می‌توانید با دیده های گوگل وب سایت خویش را ملاحظه کنید! سرعت وبسایت، صفحه های در دسترس، وضعیت صفحاتتان در گوگل، اشتباهات و اخطارهای احتمالی و ... همه در کنسول کاوش گوگل (webmaster tools) قابل فهم می‌باشند.
با این ابزار می قدرت وب سایت را رسیدگی کرد و به ارتقا سرعت Index وب سایت بسیار یاری کرد.

4. داشتن نقشه تارنما
نقشه تارنما به خزنده های گوگل (Crawler) مسیر میدهد. با وجود نقشه وبسایت می اقتدار کلیه صفحه های وب سایت را به طور یک پوشه xml در دست خزنده های گوگل (Crawler) قرار بخشید تا فارغ از معطلی و فارغ از این که برگه ای را جا بگذارند، زودتر صفحه ها وب سایت را نظارت نمایند. این عمل سبب ساز می‌گردد که خزنده های گوگل با داشتن نقشه جامعی از صفحه های، وب سایت را Index نمایند و عملیات Index با سرعت بیشتری صورت بپذیرد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 108 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 12:27


همان طور که میدانید گوگل همواره به‌دنبال بهبود فضای اینترنت و موتور کاوش آموزش سئو خویش است. به همین برهان دائما در حالا ارائه و آپ تو دیت الگوریتم‌های خویش است. الگوریتم‌هایی مانند الگوریتم پاندا، پنگوئن و … که در بهینه سازی تارنما اثر بسزایی دارا‌هستند. یکی‌از این الگوریتم‌ها الگوریتم کافئین میباشد که به نظارت آن میپردازیم.

اشکال الگوریتم‌های گوگل را بشناسید

الگوریتم کافئین چیست؟
کافئین یک سیستم جدیدی در ایندکس کردن در اینترنت به حساب می‌آید. این سیستم نو به گوگل امداد می‌نماید به صورت موثرتری در اینترنت‌تارنما‌ها خزیده و داده‌ها را ذخیره نماید.

با ارائه الگوریتم کافئین تعداد ایندکس‌ها ارتقاء پیدا کرد و گوگل حاصل جدیدتری را در موتورهای کاوش ارائه بخشید. سرعت ایندکس شدن تارنما‌ها تا جایی بالا رفته که محتواهای نو بسیار شل‌خیس از قبلی در مشت یوزرها قرار میگیرد.

پیش از این محتواهایی که نیاز داشتن سریع‌خیس در دست یوزرها قرار بگیرند با مشکلاتی مواجه می‌شدند. به‌طور نمونه فرض نمائید که شما در حوزه ارزی عمل می کنید و سرعت ایندکس گوگل تحت باشد. حتما در استحضار‌رسانی بها‌های لحظه‌ای با خلل مواجه خواهید شد. ولی امروزه گوگل می‌تواند که جدید‌ترین محتواها و داده ها را در چنگ یوزرها قرار دهد.

کافئین چه‌گونه فعالیت می‌نماید؟
در سیستم دیرین ایندکس کردن، اشکال صفحه ها و محتوا مطابق مولفه‌های متعدد، به عنوان مثال واژه کلیدی، مجموعه‌بندی می‌شدند. بدین‌شکل که خزنده‌های مختلفی به صفحه های اینترنت‌وب سایت‌ها نبی می‌شدند که برخی از آنان تغییرات را گزینه پژوهش قرار می‌دادند. بعضا دیگر تغییرات ایفا گردیده را مجدد ایندکس می‌کردند.

با الگوریتم کافئین، گوگل این توان را به دست آورد که داده‌هایی را گردآوری نماید و آنان‌را طی یک‌سری ثانیه به ایندکس خویش بیفزاید. بنابراین داده ها جدیدتر به صورت بزرگ‌تری و با سرعت بیشتری ایندکس گردیده و در دسترس یوزرها قرار می گیرد. در واقع کافئین در صفحه های اینترنت‌وبسایت‌ها یک‌پارچگی ساخت و ساز می‌نماید. این الگوریتم برای مدد و هواخواهی از محتوای اینترنت‌وبسایت‌ها پیاده سازی گردیده است.

کافئین گوگل بر روی چه وب سایت‌هایی اثر می گذارد؟
برخلاف به روز‌های الگوریتم‌های دیگر گوگل، الگوریتم کافئین اثر منفی بر روی اینترنت‌وبسایت‌ها ندارد. با این هم اکنون بعضی وبسایت‌ها شاهد افت جايگاه‌بندی و کاهش ترافیک ارگانیک می‌باشند. بدین ترتیب که با فعال‌سازی این الگوریتم، گوگل بضاعت خزیدن سریعتر و ساخت‌و‌ساز حاصل جدیدتر را با واحد سنجش ایندکس بیشتر دارااست و در غایت وبسایت‌هایی که تخت‌گاز مطالب تازه تولید می‌نمایند، خیلی زود از گوگل جایزه میگیرند و با سیستم تازه کافئین کل وبسایت‌ها ایندکس گردیده و شانس چشم شدن در حاصل کاوش را به دست می آورند.

به علاوه این الگوریتم با شعور رویش پیش رو و کیفیت اثر تغییر و تحول دستگاه ها و رسانه ها بر روی منابع ساخته شد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 97 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 12:16


وبسایت های ضعیف میتوانند عصر بسیار بدی برای بیزنس اینترنتی باشند. همینطور آموزش سئو میتوانند به منابع، دارایی و توسعه های بیزنس شدیدا زخم وارد نمایند. تحت عنوان یک شغل و یا این که بازاریاب دیجیتال حرفه‌ای می بایست از تجربیات های خویش به نیکی دراین مورد به کارگیری نمایید.

Google Docs شیوه خارق العاده برای تولید مجموعه های متعدد برای دسترسی به داده ها میباشد. این فرمان تمامی را حاذق می سازد تا حق تقدم ها را مشاهده کرده و مورد ها گوناگون را برای تهیه و تنظیم آن رعایت نمایند.

همینطور این شغل سبب می گردد تا مانع ها ارتباطی که سرعت پروژه ها را به شدت کاهش می‌دهند متوقف شوند. با این حالا، ابزارهای بسیار زیاد رایگانی وجود دارااست که مدیر بهینه سازی وب سایت های ضعیف را بسیار سهل وآسان خیس می نماید. در صورتی‌که شما طرح ریزی خاصی برای بهبود وب سایت های ضعیف دارید، میتوانید با به کارگیری از این ابزارها تشخیص دهید که تا چه ترازو استراتژی‌ های شما در seo این تارنما ها مفید بوده میباشد.

همینطور ضمن مفاد نام برده در صدر عالی میباشد که مجال رقم خورده برای جاری ساختن همه کار های خویش را به صورت ظریف مشخص و معلوم نمائید. این فرمان در فرآیند توفیق شما و بهبود تجارت مشتری و متقاضیانتان امداد بسیار متعددی خواهد کرد.

در انتها خوب میباشد این نکته را فراموش نکنید که مطلقا هر اینترنت سایتی وضعیت خاص خویش را داراست و ممکن میباشد مواقعی که در‌این نوشته ی علمی به آنان اشاره کردیم برای برخی از پروژه ها تفاوت هایی داشته باشد البته این را بدانید که کلیت شغل فارغ مطالبی که ارائه شد، نخواهد بود؛ به این ترتیب خوب میباشد که آن‌ها‌را به خیر و خوبی استیناف کرده و در فرآیند بهبود وب سایت های ضعیف، عملی فرمایید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 13:29


بایستی به‌این نکته اعتنا کنیم که تا بحال هیچ تارنما فروشگاهی فارسی بوسیله آموزش سئو الگوریتم گوگل جریمه نشده میباشد ولی گشوده هم می بایست برای ایمن ماندن از خطرها احتمالی الگوریتم زبرا موارد ذیل را رعایت کنیم. رعایت این نکات به باصرفه‌سازی بهینه سازی فروشگاهی نیز یاری اکثری می‌نماید و با اعمال این نکات وبسایت فروشگاهی شما می تواند مرتبه بالایی را در لیست نتیجه ها گوگل حصول نماید.

ساخت محتوای تازه و کیفیت بالا
ازآنجاکه گوگل یک موتور جست‌وجوگر محتوا شالوده میباشد و رمز توفیق اکثر تارنما‌ها داشتن محتوای خوب و کیفیت بالا میباشد به شما سفارش می شود مسلما در بخش وبلاگ وبسایت خویش توضیحاتی درمورد سرویس ها و تولیدات خویش ارائه فرمایید و یااینکه در ذیل تولیدات خویش توضیحاتی با بیانی شیوا و سرازیر بنویسید. به‌این نکته دقت فرمایید که الگوریتم‌های گوگل از محتوای نسخه برداری و تکراری متنفر می باشند و در‌صورتی‌که محتوای اسکن برای تولید ها خویش بنویسید بوسیله الگوریتم‌های گوگل جریمه می شوید.

به این ترتیب تلاش فرمائید محتوای یونیک و منحصربه‌شخصی برای تولیدها خویش بنویسید. همین‌طور به‌این نکته اعتنا نمائید که در هر محتوا لینک و پیوند‌سازی داخلی مطلوب اعمال دهید. عدم وجود لینک و پیوند‌های داخلی سبب ساز به‌وجود وارد شدن صفحه ها یتیم در وبسایت می گردد.

مشتری مدار بودن
یکی‌از شیوه های توفیق هر فروشنده مشتری مداری میباشد که مشتری مداری در فضای مجازی نیز بایستی رعایت خواهد شد از جمله جواب دادن به ایده ها و توصیه‌های مشتریان اثر بسیار متعددی دارااست و موجب بالا رفتن رضایت مشتریان می‌گردد. همینطور با این فعالیت پشت گرمی مشتریان را به خویش جلب میکنید و این ادله منجر وفاداری مشتریان نیز می گردد. چنانچه میخواهید از seo بهتری برای برگه جنس خویش داشته باشید توصیه می کنم هرزگاهی تعدادی کامنت را جواب دهید خیر کلیه پیام‌ها را در یک روز جواب دهید. چون این دستور در به روز بودن نوشته‌ی‌علمی به شدت یاری می‌نماید.

حفاظت مطلوب
داشتن یک مجموعه حمایت میتواند اثر بسیار مثبتی در جذب و ماندگاری مشتریان شما داشته باشد. وجود اینگونه تیمی برای جواب‌گویی به ایده ها و شکایات مشتریان بسیار ضروری میباشد. همینطور این دسته میتوانید برای جذب بیشتر یوزرها و خریداران و هواخواهی از مشتریان خویش تخفیف‌هایی برای آنان در حیث بگیرید و با ارسال مجله و پست الکترونیک مشتریان خویش را از آن با خبر فرمایید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 11:57


فرض فرمائید شما استفاده کننده یک وب سایت خبری می‌باشید. مخاطبین آموزش سئو وب سایت های خبری از طرفی رغبت دارا‌هستند خبرها روز را در سریع ترین مجال ممکن استیناف نمایند و از طرف دیگر مایلند که محتوای آپ تو دیت و لحظه ای در اختیارشان قرار بگیرد. آنان 20 ثانیه حوصله نمیکنند تا یک شیت خبری لود خواهد شد و خبری که یک هفته از مجال تکثیر آن می گذرد را هم نمی خوانند.


ایجاد کرد یک تارنما خبری با به کارگیری از جاوا اسکریپت از دو جهت غلط میباشد:

برهه زمانی هنگامی که ارتفاع میکشد تا ربات های گوگل محتوای این تارنما را ایندکس نمایند زیاد میباشد، در حالی که یوزرها یک وب سایت خبری، نیاز به محتوای آپ دیت و تازه دارا‌هستند. بدین ترتیب محتوای این وب سایت تا‌زمانیکه در حاصل کاوش ظواهر خواهد شد به محتوایی بی به کارگیری تبدیل گردیده است.
در صورتیکه به کار گیری از جاوا اسکریپت در تشکیل داد یک تارنما خبری منجر کاهش سرعت لود آن خواهد شد، یوزرها کلافه میشوند و تارنما را رخنه‌ می نمایند.
با دقت به نمونه بالا حیث گوگل این میباشد که ایجاد کرد یک وب سایت با استعمال از جاوا اسکریپت، برای تارنما هایی که با استعمال از ساخت محتوای روزمره درآمد حصول می نمایند توصیه چندان قابل قبولی وجود ندارد.

گوگل برای به کارگیری با صرفه از جاوا اسکریپت چه پیشنهادی داراست؟
کولر در مذاکره های گذشته هم توضیح داده بود که به کار گیری از جاوا اسکریپت در ایجاد کرد صفحه های اینترنت از نگاه seo اصلا بد وجود ندارد، ولی خوب میباشد تعداد این صفحه های نادر باشد. وی درین گفتمان سفارش کرد که از تکنیک های Hybrid Rendering، Server-side Rendering و Dynamic Rendering استعمال شود تا ایندکس این صفحه های برای کراولرهای گوگل راحت خیس باشد.

بعداز این توصیه، رُز سوالی پرسید که کولر با جواب به آن ابهامات متعددی را از فی مابین پیروزی:

“گوگل توصیه میدهد که تا مکان ممکن میباشد Html و CSS استعمال کنیم؟”

کولر گازی در جواب بدین پرسش Html و CSS را تحت عنوان مورد هایی خوب نسبت به Javascript معرفی کرد.

وی مجدد بدین نکته اشاره نمود که توکل کردن به جاوا اسکریپت برای تشکیل داد صفحه های اینترنت قادر است اشتباهات متعددی را به یار داشته باشد، البته در شرایطی که که تعداد این صفحه ها محصور باشد و از تکنولوژی های مایحتاج برای ایندکس راحت خیس آنان به وسیله ربات های گوگل استعمال شود، مشکلی راجع‌به به کار گیری از جاوا اسکریپت نیست و منفعت گیری از آن اثر منفی در seo وبسایت نخواهد داشت.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 107 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 12:11


بضاعت گوگل برای تشخیص محتوای بهتر از بد هر روز عالی می گردد. آموزش سئو استراتژی های سئوسایت در ازای تاکتیک های سابق لینک و پیوند سازی ، آغاز به بهبود تجارب کاربری کرده اند .در خط مقدم این تغییرات محتوای ویدیویی جای دارد.توصیه می کنم نوشته‌ی علمی ما در امر پیاده سازی پورتال و طراحی وب فروشگاهی و پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی را پژوهش بفرمائید.

در حالتی‌که چه یک محتوای ویدیویی به صورت معلوم خوانده نمیشود اما اثر محتوای ویدیویی بر seo نیز طوری میباشد که بوسیله گوگل همچون مطالب متنی ارزیابی میشود .این فعالیت به دلایل متفاوت همچنان یک کدام از حاذق ترین طرز ها برای ارتقاء جايگاه ورقه در حاصل کاوش (SERP) میباشد.درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم 5 انگیزه اثر محتوای ویدیویی بر بهینه سازی را رسیدگی کنیم.

seo یک تعیین وجود ندارد یک نیاز میباشد!

جهت داده ها بیشتر در مورد  سرویس ها بهینه سازی روی پیوند پایین کلیک فرمائید

سرویس ها بهینه سازی
1.نقش YouTube
او‌لین و مهم ترین برهان اثر محتوای ویدیویی بر بهینه سازی . می خواهم یادآور نحس که YouTube یک موتور کاوش میباشد.بایستی اعتنا کنیم که سرویس ها بهینه سازی و سئو وبسایت سئو تلاشی میباشد برای ارتقا جايگاه تارنما شما در گوگل ، ولی ، بهینه سازی سئو محتوا ی آنلاین میباشد و YouTube دو‌مین موتور کاوش کارکشته میباشد . ( در واقع مالکیت آن هم برای گوگل میباشد)فرض فرمایید سئو از درون اکوسیستم YouTube چیزی میباشد که شما میتوانید اعمال دهید و بایستی جاری ساختن دهید. محتوای ویدیویی YouTube شما و شبکه شما می‌تواند برای یاری به بهبود مرتبه شما در کاوش YouTube seo خواهد شد.

همانگونه که در صفحه ها حاصل موتور کاوش گوگل (SERP) با صرفه میگردد.در واقع گوگل به ویدئو های YouTube یک امتیاز ویژه میدهد .به این ترتیب به طور بی واسطه میشود در صفحه های کاوش ، YouTube را روئت کرد .استعمال از ابزار های مطلوب Keyword Planner و seo تیتر محتوای کلیپ ، توضیحات ، بر چسب ها و ابر اطلاعات برای چشم شدن محتوای کلیپ شما ضروری میباشد .

تیتر شما بایستی دربرگیرنده عبارات کلیدی باشد که بالاترین مرتبه را در جایگاه بندی گوگل بگیرد.توضیحات شما بایستی دست کم دربرگیرنده 200 واژه باشد ( با جایگذاری درست لغت ها کلیدی) .داده ها ابر داده شما بایستی تا حد قابلیت و امکان زیاد باشد به طوری که مخاطبین شمارا به راحتی جذب نماید.

به هر هم اکنون بایستی بدین نکته اعتنا داشته باشید .که در صورتیکه محتوای مرتبط و بهتر ساخت نکنید آحاد کوشش های سئو بی فیض خواهند بود.همینطور می قدرت از خدمت آپارات نیز به همین طرز بهره برد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 13:26


درصورتی که مقاله ها قبل مارا درباره پیوند بیلدینگ خوانده باشید، مسلما از معیار مداقه آموزش سئو پیوند‌ها اگاهی دارید. لینک و پیوند‌سازی عمل تخصصی و بغرنج‌ای میباشد که فعلا بیشترین اثر را بر بهینه سازی تارنما دارااست. پیوند‌های کیفیت عالی سرمایه‌های هر تارنما می باشند و اعتبار آن را برای موتورهای جست‌وجو بیشتر می‌نمایند. چنان که میدانید این لینک و پیوند‌ها به دو نوع فالو ‌follow و no‌follow تقسیم می شوند. به‌دنبال به معرفی هرکدام از این گونه های می پردازیم. اثر پیوند نوفالو بر بهینه سازی را تحقیق میکنیم و در غایت نکات مهمی را درباره اثر پیوند no‌follow بر seo مطرح خوا‌هیم کرد.

بیشتر بخوانید :  چه‌طور درجه وب سایت را صرفا با استعمال از پیوند سازی داخلی بالا ببریم؟
پیوند فالو ‌follow چیست؟


به طور پیش‌فرض کلیه لینک و پیوند‌های ورودی و خروجی تارنما‌ها ‌follow یا این که do‌follow می باشند. یعنی گوگل آنان را تحقیق می‌نماید. همانگونه که میدانید یکی‌از معیارهای اصلی امتیازدهی گوگل به وبسایت‌ها، تعداد و چگونگی لینک و پیوند‌هایی میباشد که اخذ می‌نمایند. پس خواهیم توانست لینک و پیوند‌های فالو را به طور امتیاز در حیث بگیریم و بگوییم هر سایتی که پیوند‌های ورودی فالو بیشتری داشته باشد، امتیاز بیشتری خواهد داشت.

اما که شرط و شروط‌هایی هم دراین مورد مطرح میباشند. به طور طبیعی لینک و پیوند‌هایی که از تارنما‌های اصلی و دارای اعتبار اخذ نمایید، امتیاز بیشتری خواهند داشت. همینطور لینک و پیوند‌هایی که از وب سایت‌های اسپم و نامعتبر بگیرید امتیاز منفی دارا‌هستند.

پس در واقع لینک و پیوند فالو یا این که دوفالو معنای چندانی ندارد. گوگل کلیه لینک و پیوند‌های وب سایت شما‌را (داخلی، فرنگی، ورودی و خروجی) پژوهش می‌نماید مگر این که آنان را no‌follow کرده باشید.

پیوند نوفالو no‌follow چیست؟


بعضی اوقات به دلایل متفاوت نمیخواهیم گوگل لینکی را در مرتبه وب سایت ما اثر بدهد. این قضیه را با تگ نوفالو به اطلاعش میرسانیم. کد این تگ به صورت تحت میباشد:

Example

چیزی که گفتم تعریف‌و‌تمجید رایج لینک و پیوند‌های نوفالو بود. یک برداشت دیگر هم در زمینه‌ی اثر پیوند نوفالو بر بهینه سازی وجود دارااست که به واقعیت مجاورت‌خیس میباشد. با افزودن تگ نوفالو به گوگل می گوییم اینجانب در ارتباط این لینک و پیوند مطمئن نیستم. خودت تصمیم بگیر!

زمانی تصمیم‌گیری به عهده گوگل باشد، لینک و پیوند‌های نوفالو اثر منفی بر سکو وبسایت نمی‌گذارند. با این هم اکنون ممکن میباشد تاثیرات مثبتی داشته باشند. این قضیه را بیشتر نظارت خوا‌هیم کرد البته آغاز می بایست توضیح بدهم چرا و چه وقتی از پیوند‌های no‌follow به کار گیری میکنیم.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 12:37